پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 183304
سالار شهيدان به پيروان خود اين درس را داد که هميشه بايد عليه ظلم اقدام و قيام کرد
تاریخ انتشار : 1394/07/28 12:00:04
نمایش : 2914
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه فارسان گفت: سالار شهيدان امام حسين (ع) نيز براي امر به معروف و نهي از منکر و مقابله با ظلم قيام نمود و به پيروان خود اين درس را داد که هميشه بايد عليه ظلم اقدام و قيام کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، لهراسب سليماني در همايش سالانه آمران به معروف و ناهيان از منکر افزود: ايام سوگواري و عزاداري سالار شهيدان امام حسين (ع) را خدمت همه عزيزان تسليت عرض مي کنم و انشاء الله عزاداري هاي شما مقبول درگاه حضرت حق قرار گرفته باشد .همچنين فرارسيدن هفته امر به معروف و نهي از منکر را گرامي مي دارم واز شهيد اين ماه مي خواهم ما را در پاسداشت ارزشهاي اسلام وانقلاب وحرکت در مسير وخط و پيام عاشورا ثابت قدم بدارد انشاء الله .

وي گفت: همانطور که مکرر تاکيدات رهبر فرزانه انقلاب را در باب امربه معروف ونهي از منکرشنيده ايم ،  مطمئنا اگر امر به معروف و نهي از منکر در جامعه جايي نداشته باشد اشرار بر ملت مسلط ميشوند و تاريخ پر است از نمونه هاي اين کوتاهي جوامع که زمينه را براي تسلط افرا بي دين و شرور فراهم کرده است

سالار شهيدان امام حسين (ع) نيز براي امر به معروف و نهي از منکر و مقابله با ظلم قيام نمود و به پيروان خود اين درس را داد که هميشه بايد عليه ظلم اقدام و قيام کرد.

سليماني تصريح کرد: متاسفانه اين روزها شاهديم برخي ها براي عکس انداختن با دشمنان انقلاب و نظام اسلامي له له ميزنند ويکي از موضوعات مهم در باب امر به معروف و نهي از منکر اين است که نسبت به موضوعات جامعه خود حساس  ودلواپس باشيم و تذکر دادن بايد در مواقع لازم صورت گيرد و اين امر در مورد افراد صاحب منصب نيز صدق ميکند واگر با تسامح وتساهل با موضوعات برخورد کنيم اتفاقاتي همچون اتفاقات سال 61هجري خواهد افتاد و حسين ها به مسلخ شهادت خواهند رفت.

وي اظهار داشت: البته تحقير و توهين در تذکر دادن و امر به معروف و نهي از منکر مذموم است، و با يد در کمال ادب اسلامي به انجام اين فريضه اقدام کرد واينک که فضاي مجازي نيز ميدان تقابل و گسترش انديشه هاست، فعالين عرصه امر به معروف و نهي از منکرات تا حد امکان در اين ميدان نيز حضور يافته و در مواقع لازم نظرات خود را بيان کرده و تذکرات لازم را منتشر کنند.

مقام معظم رهبري ( مدظله العالي)تاکيد دارند که در هنگام تذکر دادن به افراد اين کار بايد عالمانه و همراه با مهر و محبت باشد تا تاثير گذار گردد.
 
شناخت ولايت و ولايت محوري از ابعاد مهم اين فريضه بزرگ الهي بوده و در امتداد فرهنگ عظيم عاشورا قرار دارد.

نهضت عظيم عاشورا که ريشه در ولايت محوري و شناخت شخصيت و راه امام حسين (ع) و ياران باوفايش دارد ، در مسير اعتلاي امر به معروف و نهي از منکر امت اسلامي است.

دبير ستاد احياء امر به معروف و نهي از منکر گفت: احياي اين فريضه الهي همواره در فلسفه نهضت عاشورا بارز بوده و اين امر نشانگر عمق و اهميت آن در هدايت جامعه اسلامي داشته و دارد.

ترويج و اجراي امر به معروف و نهي از منکر موجب جلوگيري از ايجاد انحرافات و رواج بدعت به ويژه در زمينه اعتقادات و آموزه هاي اسلامي و ديني خواهد شد.

ترک اين فرايض مهم ديني زمينه را براي ترک ساير واجبات و بروز انحرافات و فتنه ها در بين امت اسلامي را فراهم ساخته و بايد با احياي اين فرايض در راستاي ادامه راه ائمه معصومين (ع) تلاش شود.

لزوم توجه به شعائر ديني و هوشياري در برابر بدعت ها و انحرافات در زمينه عزاداري هاي حسيني باعث جلوگيري از رواج برخي بدعت توسط جريان تشييع انگليسي و مزدوران آن در راستاي اسلام زدايي و فتنه افکني در بين شيعيان خواهد بود.

سليماني بيان داشت: مدعيان دروغين و دنبال روهاي تشييع لندني علي رغم ادعاهاي خود هيچگاه در اجراي فرايض امر به معروف و نهي از منکر تلاش نکرده و جرات دفاع از ارزش هاي اسلامي و حرم هاي ائمه اطهار عليهم السلام وحرم حضرت زينب سلام الله عليها در برابر تروريست هاي تکفيري را ندارندواز همين جا از فرصت استفاده مي کنم وبه ارواح طيبه شهداء بخصوص شهداي مدافع حرم بخصوص حبيب سپاه سردار شهيد حسين همداني درود مي فرستم .

برادران و خواهران گرامي فلسفه قيام و نهضت عظيم عاشورا ، پاسداشت ارزش هاي اسلام ناب محمدي (ص) بوده و صيانت از دستاوردهاي اين نهضت نيازمند شناخت عميق و به دور از تحريف و انحرافات القايي از سوي دشمنان است.

وي در پايان گفت:  اميدوارم خداوند به همه ما توفيق عنايت کند قول و فعل مادر خط اسلام و قرآن و اهل بيت عليهم السلام وسالار شهيدان آقا امام حسين (ع) باشد ودر جهت ترويج فرهنگ عاشورا که همان امربه معروف و نهي از منکر است تلاش کنيم به برکت صلواتي بر محمد واهل بيت طاهرينش .
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html